Bel gratis onze klantenservice  0800-82154
Ma - Vr: 9:00 - 19:00
 
Bestelproces

Bestelproces
Zo kunt u uw gewenste drukwerk bestellen.
 
1. Productconfiguratie

  • Kies alle gewenste eigenschappen voor uw product: oplage, formaat, aantal pagina's, bedrukking (kleur), papiersoort, soort verwerking
  • Kies uw gewenste productietijd: Standaard (4-7 werkdagen, afhankelijk van uw gekozen product. Meer informatie). Express (3 werkdagen), Volgende dag productie (1-2 werkdagen)
  • Kies uw leveringsmethode: Standaard (2 werkdagen), Express (1-2 werkdagen)
Als u klikt op "Bereken", ziet u de totaalprijs inclusief BTW en verzendkosten. Uiteraard kunt u dit aanbod afdrukken.


Let op: de genoemde werkdagen zijn exclusief zaterdagen, zondagen en feestdagen.


2. Diensten

U kunt voor de volgende extra diensten kiezen:
  • Maak gebruik van onze Professionele ontwerpcontrole als u niet zeker weet of uw ontwerp drukbaar is, en laat het controleren op de meest voorkomende fouten
  • Besluit of u uw eigen adres of het adres van CEWE-PRINT als afzender wilt tonen - maak gebruik van onze mogelijkheid tot reseller-verzending
  • Bestel eerst een proefdruk waarmee u uw ontwerp vooraf kunt goedkeuren
  • Laat uw bestelling direct naar uw klant sturen, met een bewijsexemplaar naar uw eigen adres.
  • Sponsoring - bespaar 5% door ons logo in uw ontwerp op te nemen
  • Splits uw levering en laat het op verschillende adressen bezorgen


3. Winkelmandje

Alle producten die u hebt uitgekozen op CEWE-PRINT.be kunt u terugvinden in uw winkelmandje. U kunt ieder product een eigen naam geven, waardoor het later gemakkelijker kan zijn om de verschillende drukopdrachten te identificeren. Als u verschillende bestellingen van een product wilt doen met gebruik van verschillende ontwerpbestanden, kunt u hier het gewenste aantal invullen.
 
Als u slechts 1 artikel wilt bestellen, kunt u het winkelmandje ook overslaan door te klikken op “Koop nu”. In dat geval wordt u meteen doorgelinkt naar de betaalpagina.


4. Bestelopties

Voordat u uw bestelling afrondt kunt u hier nog een aantal verschillende opties kiezen:
  • Afleveradres(sen) en het adres voor de bewijsexemplaren ( Let op: wij leveren uitsluitend binnen België)
  • Betaalwijze- u kunt meteen na het plaatsen van uw bestelling vooruitbetalen met een van onze e-payment opties. Uiteraard voldoen deze opties aan de huidige beveiligingsnormen. Meer informatie hierover kunt u vinden in onder “Veelgestelde Vragen”.


5. Besteloverzicht

Hier ziet u alle details van uw bestelling(en) in één oogopslag. Controleer deze zorgvuldig, accepteer daarna onze Algemene Voorwaarden, en vervolgens kunt u overgaan tot het plaatsen van uw bindende bestelling.
Als u hebt gekozen voor één van onze e-payment opties (Maestro, Visa en Sofortbanking) dient u meteen hierna te betalen, omdat het bestelproces anders niet voltooid is. Als u voor vooruitbetaling kiest, kunt u op ieder moment via telebankieren vooruitbetalen nadat u bent ingelogd op uw account.


6. Opdrachtbevestiging en overdracht van uw ontwerp

Na de opdrachtbevestiging heeft u de optie om ons uw ontwerp te sturen via ons Upload centrum. We informeren u over de status van uw bestelling via de mail. Na het inchecken op uw eigen account heeft u eveneens de mogelijkheid om op ieder moment de status van uw bestelling te controleren en de verzending ervan te volgen.
 

Klachtenprocedure
Het is voor ons heel belangrijk dat u tevreden bent. Onze doelstelling is het leveren van topkwaliteits-drukwerk tegen scherpe prijzen. Mocht u echter niet tevreden zijn over het geleverde product, dan zullen wij proberen uw reclamatie snel en zo goed mogelijk in behandeling te nemen.

Neem daarom bij voorkeur voor een snelle afhandeling van uw klacht contact op met onze klantenservice via (Gratis) telefoonnummer 0800-82154 of stuur een email (met vermelding van het opdrachtnummer, omschrijving van uw klacht en indien mogelijk enige foto’s) naar klantenservice@cewe-print.be.

Als alternatief kunt u eventueel uw klacht per post naar het volgende adres zenden: CEWE-PRINT.be, t.a.v. afdeling klantenservice, Retour Retail, CEWE, 2800 Mechelen.  (Info bij postpunt of postkantoor).

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, zal iemand van ons team zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wilt u er a.u.b. rekening mee houden dat wij eventuele klachten uitsluitend binnen een maximale periode van 14 dagen na aflevering in behandeling kunnen nemen.

Informatie over uw herroepingsrecht
U erkent dat de producten die u bestelt op maat gemaakt worden. U hebt daarom geen recht op een wettelijk geregelde "bedenktijd", waarin u de overeenkomst kunt annuleren en de producten kunt retourneren, zonder aansprakelijk te zijn voor de overeengekomen prijs voor deze producten.